Среда, 24.04.2024, 19:48
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Територіальний відділ освіти Комунарського району ДОН ЗМР

Головне меню
Форма входу
Рубрики
Документи про освіту [3]
Замовлення документів на освіту
Виховна система [2]
Організація виховної роботи в школі
Зовнішнє незалежне оцінювання [6]
Пошук
Статистика

Онлайн всего: 5
Гостей: 5
Пользователей: 0

FAQ

Головна » FAQ » Виховна система [ Додати питання ]

Документи про освіту [3]
Замовлення документів на освіту
Виховна система [2]
Організація виховної роботи в школі
Зовнішнє незалежне оцінювання [6]

Навчальні заклади, які формують виховну систему раціонально-пізнавальної орієнтації (гімназія № 6, НВК № 7, НВК № 23), спрямовують основну діяльність на процес розвитку особистості учня через розвиток інтелектуальної сфери: участь у конкурсах, дослідженнях, інтелектуальних змаганнях, конференціях різних рівнів, розробка та реалізація суспільно-корисних проектів.

Навчальні заклади, які формують виховну систему соціально орієнтації (ЗОШ № 14, ЗОШ № 17, ЗОШ № 80, ЗОШ № 84, НВК № 88, ЗОШ № 90, ЗОШ № 97, ВЗОШ № 20), розглядають виховання як цілеспрямований процес соціалізації особистості учня: розвиток учнівського колективу і соціально адаптованої особистості шляхом включення до КТС, спільної праці, активне залучення родини до виховання дітей.

Навчальні заклади, які формують виховну систему індивідуально-особистісної орієнтації (ЗОШ № 38, НВК № 70, НВК № 110), базовими принципами освітньо-виховної діяльності визначають принципи педагогічної підтримки самовизначення і саморозвитку особистості учня: створення умов для реалізації можливостей кожного учня, толерантність, гідність, творчість.    

Навчальні заклади, які формують виховну систему культурно-моральної орієнтації (гімназія № 8, ЗОШ № 83, НВК № 103, гімназія № 107), визначають виховання як процес проживання і інтеграції цінності культури в спеціально створеному соціально-культурному середовищі.


З метою здійснення раціонального планування діяльності педагога-організатора відділ освіти рекомендує такі структурні підрозділи плану роботи: «Організація загальношкільних заходів», «Методична робота» (підготовка та розробка сценаріїв, робота над темою самоосвіти), «Співпраця з органами учнівського самоврядування» (заняття з лідерами, графік зустрічей з підрозділами учнівського самоврядування), «Організація співпраці з позашкільними закладами» (із закладами додаткової освіти, позашкільними установами культури та мистецтва). Починати планування слід з визначення мети діяльності, завдань на поточний навчальний рік, пріоритетних напрямків діяльності педагога-організатора відповідно до пріоритетів виховної системи школи.