З метою ознайомлення зі структурою та змістом Програми психолого-педагогічного супроводу розвитку особистості учня навчальних закладів Комунарського району, встановлення шляхів впровадження Програми в систему роботи школи 11.09.2008р. у гімназії № 8 був проведений районний семінар для заступників директорів з виховної роботи та практичних психологів шкіл «Створення умов та шляхи впровадження «Програми психолого-педагогічного супроводу розвитку особистості учня навчальних закладів Комунарського району».
Під час роботи семінару обговорювалися такі питання:
-
Актуальність розробки та впровадження Програми психолого-педагогічного супроводу розвитку особистості учня навчальних закладів Комунарського району в умовах реформування освіти.
Сизоненко О.А., спеціаліст відділу освіти
-
Теоретична база Програми: психолого-педагогічні технології щодо розвитку особистості учня в умовах сучасної школи.
Бородай С.М., психолог РМК
-
Структура Програми. Коментар логіки Пояснювальної записки, Розділу І Програми («Принципи виховання. Глосарій»)
Сизоненко О.А., спеціаліст відділу освіти
-
Реалізація компетентнісного підходу в змістовній частині Програми. Технологія саморозвитку особистості як основа педагогічного моніторингу. Коментар Розділу ІІ Програми.
Презентація організаційно-структурної моделі психологічного супроводу навчально-
виховного процесу. Коментар Розділу ІІІ Програми.
Бородай С.М., психолог РМК
-
Програмне визначення критеріїв та виховних досягнень учнів відповідно до напрямків виховання, визначених в Національній програмі виховання «Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх шкіл України». Коментар Розділу IV Програми. Перспективи подальшої роботи над удосконаленням Програми.
Сизоненко О.А., спеціаліст відділу освіти
-
Організаційне і функціональне забезпечення реалізації Програми. Коментар Розділу V Програми.
Сизоненко О.А., спеціаліст відділу освіти
Бородай С.М., психолог РМК
-
Визначення інструментарію для роботи практичного психолога по реалізації Програми.
Бородай С.М., психолог РМК
|