oxyzone2008 | Дата: Четверг, 23.10.2008, 18:09 | Повідомлення # 1 |
Лейтенант
Група: Модератори
Повідомлень: 8
Статус: Оффлайн
| В кожній школі в процесі організації роботи предметних ШМО створюються творчі групи вчителів, класних керівників. Часто напрямок роботи творчої групи визначає не обєктивна необхідність, актуальніть теми розробок, а "мода". Наприклад, останнім часом "модно" розробляти тему компетенції учнів, педагогів і т.п., або говорити про проектні технології. Я вважаю, що при виборі напрямку роботи творчої групи слід керуватися, перш за все, необхідністю опрацювання певної теми в певному педагогічному колективі. А необхідність ця витікає з аналізу результатів роботи ШМО за минулий навчальний рік, з визначення проблем педагогів і перспектив удосконалення їхньої праці. Якщо тема актуальна для вчителів, якщо вона відповідає їхнім внутрішнім професійним потребам, над цією темою працюватимуть всі члени ШМО. Можна заперечити, що в рамках ШМО педагоги повинні дізнаватись про нові педагогічні технології (проектні, наприклад), знайомитись з сучасними вимогами до компетенцій учнів та вчителів. Так, дізнаватись, знайомитись повинні! однак опрацювання таких складних тем можливе тільки в педагогічних колективах професійно підготовлених. А якщо педагои не володіють елементарною термінологією теорії, методики викладання предмету чи виховання учнів, технологією оцінювання, підходів до організації та проведення уроків різних типів, то слід допомогти (в рамках ШМО) підвищити їхній професійний рівень з базових понять, а кваліфікованих педагогів залучати до роботи в районних, міських, обласних творчих групах. Запрошую висловити свою думку з даної проблеми
|
|
| |