Вторник, 19.03.2024, 14:42
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Територіальний відділ освіти Комунарського району ДОН ЗМР

Головне меню
Форма входу
Пошук
Календар
«  Сентябрь 2008  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Головна » 2008 » Сентябрь » 12 » Семінар «Створення умов та шляхи впровадження «Програми психолого-педагогічного супроводу розвитку особистості учня"
Семінар «Створення умов та шляхи впровадження «Програми психолого-педагогічного супроводу розвитку особистості учня"
14:18

З метою ознайомлення зі структурою та змістом Програми психолого-педагогічного супроводу розвитку особистості учня навчальних закладів Комунарського району, встановлення шляхів впровадження Програми в систему роботи школи 11.09.2008р. у гімназії № 8 був проведений районний семінар для заступників директорів з виховної роботи та практичних психологів шкіл «Створення умов та шляхи впровадження «Програми психолого-педагогічного супроводу розвитку особистості учня навчальних закладів Комунарського району».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Під час роботи семінару обговорювалися такі питання:
  1. Актуальність розробки та впровадження Програми психолого-педагогічного супроводу розвитку особистості учня навчальних закладів Комунарського району в умовах реформування освіти.

Сизоненко О.А., спеціаліст відділу освіти

  1. Теоретична база Програми: психолого-педагогічні технології щодо розвитку особистості учня в умовах сучасної школи.

Бородай С.М., психолог РМК

  1. Структура Програми. Коментар логіки Пояснювальної записки, Розділу І Програми («Принципи виховання. Глосарій»)

Сизоненко О.А., спеціаліст відділу освіти

  1. Реалізація компетентнісного підходу в змістовній частині Програми. Технологія саморозвитку особистості як основа педагогічного моніторингу. Коментар Розділу ІІ Програми.

      Презентація організаційно-структурної моделі психологічного супроводу навчально-

      виховного процесу. Коментар Розділу ІІІ Програми.

Бородай С.М., психолог РМК

 

  1. Програмне визначення критеріїв та виховних досягнень учнів відповідно до напрямків виховання, визначених в Національній програмі виховання «Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх шкіл України». Коментар Розділу IV Програми. Перспективи подальшої роботи над удосконаленням Програми.

Сизоненко О.А., спеціаліст відділу освіти

  1. Організаційне і функціональне забезпечення реалізації Програми. Коментар Розділу V Програми.

Сизоненко О.А., спеціаліст відділу освіти

Бородай С.М., психолог РМК

  1. Визначення інструментарію для роботи практичного психолога по реалізації Програми.

 Бородай С.М., психолог РМК

 

Переглядів: 1994 | Додав: admin | Рейтинг: 5.0/3 |
Всього коментарів: 0
avatar